Informace o povinném subjektu
V této rubrice najdete povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, resp. podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
1. Oficiální název
Mateřská škola Čučice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace Mateřská škola Čučice byla zřízena za účelem:
» Zajištění činností v působnosti zřizovatele v oblasti školství dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
Zřizovatelem organizace je Obec Čučice, IČ 00637521 – zřizovací listina MŠ Čučice (.pdf)
3. Organizační struktura
V čele organizace stojí ředitel jmenovaný zřizovatelem.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa – sídlo
Čučice 21, 664 91 Ivančice
4.2 Adresa úřadoven pro osobní návštěvu – kanceláře
Čučice 21, 664 91 Ivančice
4.3 Úřední hodiny
nejsou stanoveny
4.4 Telefonní čísla
viz stránka Kontakty
4.5 Adresa internetových stránek
4.6 Adresa podatelny
není zřízena
4.7 Elektronická adresa podatelny
není zřízena
všeobecná pošta: viz stránka Kontakty
4.8 Datová schránka
igqutx7
5. Poukazování plateb
27-7080700227/0100 – běžný účet
131-3002750247/0100 – účet pro platby školného a obědů
6. IČO
71001492
7. Plátce daně z přidané hodnoty
ne
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
viz stránka Dokumenty
8.2 Rozpočet » viz stránka kategorie Rozpočet
Střednědobý výhled rozpočtu » viz stránka kategorie Střednědobý výhled rozpočtu
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně nebo elektronicky na adresu ms.cucice@centrum.cz, nebo prostřednictvím datové zprávy. Ústní žádost o poskytnutí informace, vznesenou osobně nebo telefonicky, vyřizuje organizace neodkladně. Pokud není žadateli informace poskytnuta nebo ji nepovažuje za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Písemné žádosti lze doručit osobně, prostřednictvím pošty, nebo elektronicky. Pro potřebu podání žádosti o informace nemusí být aplikován elektronický podpis.
V případě písemné žádosti z ní musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt, tj. Mateřská škola Čučice, p.o.
Brání-li nedostatek údajů o žadateli podle postupu vyřízení žádosti o informaci, vyzve povinný subjekt žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, povinný subjekt žádost odloží.
V případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, povinný subjekt vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, povinný subjekt rozhodne o odmítnutí žádosti.
V případě, že se požadované informace nevztahují k působnosti povinného subjektu, povinný subjekt žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.
Nerozhodne-li povinný subjekt o odmítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.
V případě, že povinný subjekt bude za poskytnutí informace požadovat úhradu, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli, a to před poskytnutím informace. Pokud žadatel nesouhlasí s výší úhrady sdělené mu povinným subjektem, může proti sdělení o výši úhrady podat stížnost. Je-li poskytnutí informace podmíněno zaplacením požadované úhrady a pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
Podrobnější úpravu postupu při poskytování informací upravuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
10. Příjem žádostí a další podání
Jiné žádosti a další podání než žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, lze adresovat příslušným osobám uvedeným v kontaktech na tomto webu.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
11.2 Vydané předpisy
viz stránka Dokumenty » Vydané předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
nebyl vydán
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
nebylo vydáno
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
Organizace nedisponuje vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zák. 106/1999 Sb. nebyly poskytnuty
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
» Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2024 (.pdf) – 07.02.2025
» Poskytnuté informace: dosud nebyla podána žádost o poskytnutí informace
Další doporučené informace
web Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy – https://msmt.gov.cz
